Astragor
Astragor vznikl jako výsledek zakázaného experimentu, při němž byly pečlivě vybrány části těla různých tvorů – každý s jedinečnými vlastnostmi, jako jsou neobyčejná rychlost, síla, odolnost či vyostřené smysly. Jeho umělé tělo bylo sestaveno tak, aby bylo dokonalým bojovníkem, avšak osud zásáhl nečekaným způsobem. Za pomoci mocného runového kamene byla do jeho bytosti vnesena astrální energie, která uvěznila démonickou esenci. Tak se zrodil Astragor – stvoření, jež je nejen vojenským nástrojem, ale i tragickým symbolem lidské pýchy a touhy ovládnout život i smrt.
Příběhy o jeho zrození se liší – někteří tvrdí, že byl stvořen jako obrana proti temným silám, zatímco jiní věří, že je výsledkem nešťastné sady náhod a omylů. Jeho příchod vždy předznamenává, že hranice mezi světy živých a mrtvých se začínají rozplétat. Pravdou však je, že se jedná o nečistou formu theurgické černé magie zkombinovanou za účelem stvoření dokonalé bytosti. Nebo spíše dokonalého vojáka.
Představte si Astragora jako impozantní, děsivou bytost, jejíž tělo je sestaveno z nesourodých ale srostlých částí – každý kus byl vybrán pro svou bojovou sílu a jedinečné vlastnosti. Zarostlé stehy jsou posety pulzujícími glyphy svědčí o magické konstrukci, zatímco masivní runový kámen na jeho hrudi vyzařuje neklidnou, temnou energii. Jeho hlava kombinuje prodloužené rysy dravce – oči jasně září oranžovým světlem, zatímco zbytek hlavy je skryta za rohovinou. Celkový vzhled Astragora vyvolává hrůzu, připomíná prapočátek stvoření, kdy se rodily první bytosti.
ZVLÁŠTNÍ SCHOPNOSTI
- Vidění tepla +3 Postřeh (INT) pro zrak ve tmě
- Sluch a čich +3 k Postřeh (INT) pro sluch a čich
- Orlí zrak +3 k Postřeh (INT) pro zrak ve dne
- Bleskový Úder (Okamžitá akce) - 1x za 3 kola
Když Astragor ucítí náhlé ohrožení, okamžitě se vrhne vpřed s výhodou (+5 bonus) k INICIATIVĚ a svými ocelově posílenými pažemi okamžitě zasáhne protivníka. Tato akce překvapí nepřítele prudností a přesností útoku. Pokud neuspěje v hodu na Reflex (OBR) vs. Reflex (OBR) jde útok do Základní obrany ZO. - Ostnomet (Dlouhá akce) - 1x za 3 kola
Pokud je Astragor obklíčen 2 a více soupeři prostřelí z jeho kůže ven ostnaté bodce z kostí pokrytý kyselinou. Ty zraní v okruhu 10 sáhů každého tvora, který neuspěje v hodu Akrobacie vs. 16 za 4k6+4. Pokud přehodí zraňují za polovinu. Pokud přehodí hodnotu 20 vyhnou se úplně. - Mimetismus (Pasivní) - Před soubojem
Astragor je obdařen dokonalou formou maskování. Pokud není osvětlen magickým či svěceným zdrojem světla pohybuje se téměř neviditelně. Postřeh (INT) vs. 18
Atributy

0 komentářů