Cri (Prokleté dítě z Tantal)

ikony_monstum Monstrum
ID
640
FallenKnight
21. června 2024
4 průměr z 1 hodnocení Průměrné hodnocení 4,0.

Velekněz vrtěl hlavou. Na jednu stranu to byl strašlivý nápad, na druhou stranu pokud by to vyšlo, celá církev by z toho měla prospěch. „Jste si jistí, že se neobrátí proti nám?“ „Zajisté veleknězi. Já a mý muži ji vycvičíme, naučíme jí používat její dar a bratr Augustín jí pak bude zadávat cíle. Pošleme na ty heretiky jejich vlastní výtvor, ať vidí kam vede cesta hříchu. A pokud by se obrátila proti nám, nemám pochyby že ji já a moji muži nedokážeme zastavit.“ odvětil velitel jednotky paladinů. „Dobrá“ rozhodl velekněz „ale žádné chyby. Náš bůh vás sleduje a každá chyba bude na tvoji a Augustinovu hlavu. Pokud s tím někdo půjde za mnou, řeknu mu čí nápad to byl.“ „Nebojte se veleknězi“ odvětil velitel „, já vás nikdy nezklamu.“

Prokleté dítě z Tantal je unikátní nepřítel pro zkušenou družinu dobrodruhů, kteří si znepřátelili nějakou mocnou církev. Jedná se totiž o lovkyni heretiků se silou temných bohů. Její zbraně jsou vražedné, rány které způsobí se nehojí a i pokud ji dobrodruzi porazí v její lidské formě, nemají vyhráno.

Osud této dívky začíná na malé farmě na vesnici. Tehdy jí jako oběť pro temný rituál unesli členové jednoho z pronásledovaných kultů (podle potřeby příběhu můžete doplnit jaký kult to byl) a pokusili se ji v nedaleké jeskyni obětovat. Rituál ale na poslední chvíli překazila skupina inkvizitorů, která po skupině už nějakou dobu pátrala, a tak byla oběť nedokončená. Z blíže nezjištěných důvodů se síla temného boha, zatímco inkvizitoři likvidovali jeho věřící, vlila do dívky a tak procital s novými schopnostmi. Ani ty ovšem v slabém dětském těle nestačili na klerické schopnosti inkvizitorů a tak se dívka ocitla ve speciální cele a její další osud byl nejistý.

Několik let nebylo jisté co s dívkou bude, neboť k rodině zpět v tomto stavu nemohla a jakékoliv pokusy o exorcismus selhali. Nakonec řešení nabídl tehdejší velitel paladinské posádky žaláře, který správci nabídl že dívku vycvičí k lovu dalších heretiků, jako byli ti, kteří její prokletí stvořili. I přes počáteční nejistotu nakonec vše vyšlo a Cri vskutku vyrostla do jednoho z nejzkušenějších vrahů ve službách inkvizice. Od té doby je čas od času spatřena, většinou celá od krve, jak táhne nějakého falešného kněze zpět do chrámu k soudu.

Vybavení:
Kožená zbroj, Pergament s pečetí inkvizice dokládající její poslání, černá kapě

Chování v boji:
Cri si v boji vyvolá svou Krvavou kosu a vrhne se na nepřítele. Pomocí své Magie krve jim zasadí ošklivé rány a pokud se jí pokusí obklíčit, všechny je zasáhne svým Švihem. Rány které působí se budou těžko léčit díky Krvavému prokletí. A i když ji překonají, nejspíš je bude čekat ještě nelehký boj s Bestií, která se na ně bude z Krvavé Mlhy, která ji skrývá před hráči, vrhat na své oběti při svých Výpadech.

Schopnosti:

Krvavá kosa(Krátká akce)
Cri u sebe nenosí zbraň, ale snadno si ji umí vytvořit. Stačí jen myšlenka a z její krve se jí v ruce stvoří obrovská kosa. Tu pak používá v boji. Vytvoření kosy jí stojí 10 životů a trvá krátkou akci(1 AB v RSS). Jakmile má kosu vytvořenou, může si jí jako okamžitou akci přivolat do ruky, opravit pokud by ji někdo zničil či skrz ní sesílat svá kouzla(viz níže).

Krvavá magie(speciální akce)
Cri umí seslat tyto Chodecká kouzla skrz svoji zbraň. Nemusí si házet na pouto s přírodou(seslání je automatické) a místo duševní síly při seslání ztratí 2x tolik životů, kolik duševní síly kouzlo stálo. Pokud kouzlo vyžaduje ověřovací hod na Pouto s přírodou(OBR) proti soupeři, Cri místo toho hází na Reflex(OBR). Cri může kouzla sesílat jen 1×3 kola. Kouzla která umí jsou: Bleskový švih, Dvojitý švih, Odražení kouzla, Sražení projektilu. Transmutace zbraně, Výřivé ostří, Živelné ostří.

Švih(speciální akce):
Cri kolem sebe roztočí svou kosu, která rázem naroste a provede speciální útok. Tato schopnost Cri stojí 5 životů a může jí použít jen 1×3 kola. Zároveň jí nemůže použít v kole kdy použila schopnost Krvavá magie. Při použití této schopnosti si Cri hodí na Útok. Tomuto útoku pak čelí všichni v okolí 5 sáhů od Cri(všichni se najednou brání stejnému útoku. Počet bránících se postav o to jestli ostatní uspěli nebo nemá na obranu postavy vliv. Brání se jako by vskutku byla ona zasažena. Může použít i různé triky, prosby, kouzla… jako by útok byl vedený jen na ní. Bonusy z těchto trků, proseb a kouzel ale platí jen pro ní). Cri nemůže nikoho před efektem tohoto triku uchránit.

Mistrovství ve zbrani(pasivní):
Díky svému tréninku s paladiny Cri ovládá i tuto schopnost. Má tudíž +2 k ÚČ a OČ pro každou sečnou zbraň(v jejím útočném a obraném čísle tento bonus je započítán).

Krvavá kletba(pasivní):
Kdykoliv Cri někoho zraní, způsobí mu kromě běžné ztráty životů ještě speciální kletbu, spojenou s jejím darem. Uštědří mu počet bodů „Krvavé kletby“ rovný rozdílu mezi jejím útokem a obranou zraněného(tedy počet životů o které ho připravila mínus její zranění, tedy 7). Pokud se postava bude léčit, nejprve se od počtu životů, který by si potencionálně vyléčila, odečte počet „krvavé kletby“(který se tak sníží) a až když je počet „krvavé kletby“ na nule se zbytkem životů postava normálně léčí. Může se tak stát že postava si i po několikakolovém léčení nevyléčí ani život. „Krvavá kletba“ vyprchává rychlostí 1 bod/1 hodinu. Pokud postava upadla do bezvědomí nebo měla alespoň osmihodinový spánek, všechna „krvavá kletba“, kterou měla zmizí.

Příklad: Cri zraní alchymistu Nerda za 17 životů a způsobí mu krvácení. Alchymista si tedy sníží počet životů o 17, ale co neví je že zároveň tak dostal i 10 bodů „Krvavé kletby“. Další na tahu je kněz Věrovít a ten se pokusí Nerda léčit prosbou Léčivé ruce. Hodí 6, avšak místo aby si Nerd vyléčil 6 životů, Vypravěč mu oznámí, že si nic nevyléčí a odečte od Nerdových bodů „krvavé kletby“ 6, takže mu zbývají 4. Nerd další kolo pije ranhojič a padne mu na kostce 4, takže by si měl vyléčit 6 životů. Místo toho se ale dozví, že si vyléčí jen 2 a vypravěč si ve svých poznámkách škrtne zbývající body „krvavé kletby“. Nerd se také zbaví krvácení až po tomto ranhojiči, neboť léčivá síla Věrovítových Léčivých rukou, na něj díky kletbě vůbec nedosáhla.

Poznámka pro vypravěče: Doporučuji vést si na papír kolik kdo má bodů „krvavé kletby“. Hráči by se totiž v ideálním případě neměli vůbec dozvědět, jak přesně tato schopnost Cri funguje, aby byl souboj napínavější.

Bestie(speciální):
Pokud životy Cri klesnou na 0, neumírá pokud se v jejím okolí nachází někdo s aspoň jedním bodem „krvavého prokletí“. Místo toho se spustí její transformace v Bestii. Nejprve vše v okolí 50 sáhů zaplaví rudá mlha, která jakoby se objevila odnikud. Následující 3 kola se z mlhy ozývat děsivé skřeky, ovšem nepůjde v ní najít ani Cri ani cokoliv jiného co by je vydávalo. Pak se na hráče, který Cri uštědřil poslední ránu(případně na kohokoliv jiného dle výběru Vypravěče) vynoří Bestie a zaútočí na něj.

Bestie vypadá dost neurčitě, jako obrovské stvoření z červené pulzující hmonty. Nemá oči, nos ani srst. Má ovšem veliké čelisti a dlouhé končetiny. Bestie bojuje s naprostou zuřivostí, vrhá se na nejbližší cíl a bojuje do posledního dechu. Pokud je zabita, rozteče se do okolí a na jejím místě zbyde jen tělo bezvládné malé holčičky, jakou byla Cri během rituálu. Ta se počítá jako kdyby právě zemřela a pokud jí postavy oživí, nebude si pamatovat vůbec nic z toho co se stalo po rituálu. Bude nicméně očištěna od své kletby a až na podivné noční můry zcela normální děvče.

Bestie má vlastní atributy, uvedené v příslušných kolonkách. Má tolik životů, kolik byl součet bodů „krvavého prokletí“ v jejím okolí (do 100 sáhů). Tyto body ovšem takto nezmizí a hráči si je stále musí doléčit, než budou moct léčit sebe. Má stejné dovednosti, imunity, slabiny, rezistence a úroveň jako Cri. Nemá žádné z Criných schopností, ovšem získá nové jménem Zuřivý Výpad, Vstřebání kletby a Krvavá mlha.

Zuřivý výpad – bestie(speciální)
Bestie si vybere jeden cíl do 50 sáhů. Na tento cíl vyběhne a provede jeden útok s Výhodou(+5). Lze použít 1×3 kola. Tuto schopnost umí využít pouze Bestie, Cri ji použít nemůže.

Krvavá Mlha – bestie(pasivní):
Od té doby co někdo uštědřil Cri poslední ránu až do smrti Bestie bude oblast do 50 metrů od bestie zahalovat podivná červená mlha, která jakoby se přesouvala za ní. Bestie se z ní vynoří jen během svého výpadu, nebo pokud bude sprintovat, pak bude trvat 1 kolo než ji mlha opět zahalí. Mlhu nejde rozehnat přirozenými vlivy počasí, pouze magicky vytvořený vítr( například skrz kouzelníkova kouzla) ji dočasně odfoukne. Jamile však kouzlo přestane působit, mlha se do 1 kola vrátí. Stejně tak mlha neprojde do oblasti chráněné Aurou proti temnotě. V mlze hráči nevidí a mají tak Nevýhodu(-5) na útok i obranu. Bestie v mlze vidí bez jakéhokoliv postihu. Tuto schopnost umí využít pouze Bestie, Cri ji použít nemůže.

Vstřebání kletby(bestie) – speciální
Kdykoliv bestie zuby zraní někoho kdo má nějaké body Krvavé kletby, vyléčí si tolik životů kolik těchto bodů dotyčný má, aniž by mu tyto body odstranila. Bestie intuitivně ví kolik bodů kdo má a pokud je zraněná, bude se snažit se takto léčit. Tuto schopnost může bestie využít 1x 3 kola, ovšem vždy na někoho jiného. Ke stejné oběti se může vrátit až po 10 kolech od posledního saní.

Atributy

icon-strength Síla Cri: 16(+3) Bestie: 22(+6)
icon-dexterity Obratnost Cri: 18(+4) Bestie: 24(+7)
icon-constitution Odolnost Cri: 16(+3) Bestie: 22(+6)
icon-intelligence Inteligence Cri: 10(0) Bestie: 4(-3)
icon-charisma Charisma Cri: 16(+3) Bestie: 4(-3)
Životy 120
Úroveň 15
Velikost Cri: B Bestie: C
Pohyblivost Cri: 34 Bestie: 55
Výzva 4 x 12
Útočné číslo krvavá kosa (3 + 8/+3 + 8/+4 +2) = 21/+7 x2 Bestie: Pařáty (6 + 5/3 + 8/+4) = 19/+7 a zuby (6 + 5/+2 + 8/+4) = 19/+8
Základní obrana kožená zbroj (4 + 3 + 4) = 11 Bestie: Tvrdá kůže (7 +5 + 4) = 16
Obranné číslo kosa + kožená zbroj (4 + 3 + 8+ 2) = 17 Bestie: Tvrdá kůže (7 + 5 + 9) = 21
Zvláštní schopnosti Krvavá kosa, Krvavá magie, Švih, Mistrovství ve zbrani, Krvavá kletba, Bestie, Zuřivý výpad(bestie), Krvavá Mlha(Bestie), Vstřebání kletby(Bestie)
Četnost 1
Výskyt Kdekoliv kde jsou falešní bozi a jejich uctívači, církevní budovy
Typ Cri: humanoid, bestie: temná bytost
Zkušenosti 17500
Rezistence prosby, nemagické zbraně
Imunita krvácení
Slabina svěcené zranění
Dovednosti Atletika(SIL) 18, Čtení a psaní(INT) 5, Postřeh(INT) 10, Relfex(OBR) 24, Vůle(CHAR) 24, Výdrž(ODO) 13, Získání důvěry(CHAR) 18, Schování se ve stínu(OBR) 13, Teologie(INT) 13
cursed_child_of_tantal
Pro hodnocení se musíte nejprve přihlásit.
1 hodnocení
Průměrné hodnocení 4,0.
22. června 2024 12:13 — uživatel#81
Pro komentování se musíte nejprve přihlásit.
0 komentářů