Kapesní krádeže zloděje

ikony_obecny-predmet Obecný
ID
768
Kufi
26. října 2024
2 průměr z 1 hodnocení Průměrné hodnocení 2,0.

K dispozici dávám excelový soubor s logaritmem pro výpočet výnosu a pravděpodobnosti odhalení kapesní krádeže náhodným pozorovatelem. Výpočet neřeší situaci, kdy zloděj neuspěje a při neúspěšném pokusu je odhalen samotným cílem zlodějovi akce. V přiložené tabulce stačí zadat typ osídlení od volné přírody až po velkoměsto, hustotu stráží v daném místě a zlodějovu přípravu před samotnou krádeží, která obsahuje vyhlédnutí cíle, připravení převleku, odvedení pozornosti, vytipování vhodného okamžiku atd. Jako PJ pak používám vliv náhody hodem na k%, což je i poslední údaj, který je potřeba v algoritmu zadat (nebo nechat nastavený na 100%). Algoritmus kromě pravděpodobnosti odhalení zloděje náhodným pozorovatelem (případně stráží) ukáže i případný výnos a také dobu, kterou minimálně musí zloděj přípravě věnovat pro konkrétní kvalitu přípravy. Doba je uvedena ve směnách (6 směn = 1 hodina). Mohlo by se zdát, že výnosy jsou nepřiměřené, ale jako PJ si uvědomuji riziko, které musí zloděj podstoupit, když se do krádeží pustí, a následky, kterého ho v případě odhalení čekají (od několika týdnů v šatlavě po popravčí špalek). Doufám, že vám bude pomůcka přínosem a je určitě zejména těm družinám, které aktivně hrají pobyt ve městech mezi dobrodružstvími, a které mají ve svém týmu nenechavého zlodějíčka tak, jako je to v našem případě. 

Přílohy

Pro hodnocení se musíte nejprve přihlásit.
1 hodnocení
Průměrné hodnocení 2,0.
3. listopadu 2024 19:56 — ppepa
Pro komentování se musíte nejprve přihlásit.
2 komentáře
    Za mě je to nešťastné v tom, že člověk musí používat excel. A taky ten systém samotný úplně neodpovídá běžnému házení na dovednosti v hlídce. Za mě by byla ideální tabulka, ve které by byl postřeh okrádaného subjektu (vycházím z toho že dřevorubec bude mít menší postřeh než měšťan, a měšťan bude mít menší postřeh než obchodník...), a typ stáží, který by to okrádání komplikoval svým postřehem (běžný občan, domobrana, strážný, posílené stráže atd.) Případně další vlivy, ale zbytečně bych to nekomplikoval. Už tohle je za mě práce navíc, která zpomaluje hru.
      Děkuji za názor. Ta pomůcka není určena k házení si na to, zda si všimne cíl (dřevorubec, měšťan, obchodník). Jako PJ využívám při hraní i notebook, takže pro mě excel není problém, ale chápu, že když se hraje oldschool jen s pravidly a kostkou, tak moje pomůcka moc nepomůže :-)