Karlíček

ikony_monstum Monstrum
ID
657
tigris
14. června 2024
3 průměr z 1 hodnocení Průměrné hodnocení 3,0.

Žil byl jeden velmi šikovný alchymista. Byl ovšem nejen šikovný, ale také velmi líný a tak se rozhodl vyrobit si pomocníčky, kteří mu budou pomáhat při práci. Tedy, ideálně aby jim jen on dával pokyny a oni pracovali. A tak sestrojil prvního pomocníčka, kterého nazval Karlíček. Alchymista byl ale líný tvořit další Karlíčky a tak dal prvnímu Karlíčku rovnou schopnost se sám namnožit.
A pak alchymista zemřel, ale jeho Karlíčci ne. Naopak se množili dál. Navíc, když teď neměli příkazy, vylezli z alchymistovi dílny a rozutekli se do okolí.
Karlíčci byli velmi užiteční v laboratoři, ale vypuštění do světa bez rozkazů začalo dělat problémy. Nutno říct, že za to ani moc nemohli. Byli stvořeni tak, aby se živili odpadem. Alchymistická laboratoř produkovala odpadu dost a bylo celkem jednoduché Karlíčkům vysvětlit, že vše co je v alchymistických lahvičkách se nejí. Ovšem venku se válí mnoho věcí, které Karlíčci vnímají jako odpad, ale lidé je chtějí ještě používat.
Lidé se tedy Karlíčků pokusili zbavit. Nebylo to vůbec jednoduché a nikdy se jim to nepovedlo úplně. Stačí, aby se jeden Karlíček schoval někde v nepoužívaném sklepě a když tento sklep někdo za pár let otevře, vyhrnou se na něj desítky Karlíčků. Občas se také stává, že někdo převeze Karlíčka, který se mu přimotal do věcí omylem do jiného města a tak se můžou Karlíčci objevit vpodstatě kdekoli v blízkosti lidských obydlích.
Sami o sobě nejsou Karlíčci nějak nebezpeční, ale ve skupině umí pěkně ublížit. Tyhle potvůrky umí skvěle komunikovat a pokud se vám nepodaří Karlíčka zabít na první ránu, přivolá k sobě další Karlíčky. A pak už je jen otázka štěstí kolik Karlíčků bude zrovna v okolí, aby svému druhovi pomohli.
Ovšem existuje i jiný způsob jak se Karlíčků zbavit. Onen líný alchymista totiž Karlíčky ovládal pomocí příkazů, které prý sepsal do příručky. Kdyby se někomu povedlo tuhle příručku získat, vyřešil by se problém s Karlíčky podstatně humálněji a hlavně snadněji.
Navíc, pokud jim dá někdo instrukce, umí prý uvařit vynikající čokoládu.

Atributy

icon-strength Síla 10
icon-dexterity Obratnost 15
icon-constitution Odolnost 10
icon-intelligence Inteligence 7
icon-charisma Charisma 9
Životy 10
Úroveň 1
Velikost A0
Pohyblivost 40 (běhání a lezení)
Výzva 1
Útočné číslo 6/+1 (kusadla)
Základní obrana 2+2 (kutikula)
Četnost 5-10
Výskyt Obydlené oblasti
Typ Konstrukt
Zkušenosti 80
Imunita Ovlivnění mysli, jed
Karlicek
Pro hodnocení se musíte nejprve přihlásit.
1 hodnocení
Průměrné hodnocení 3,0.
Fajn konstrukt, co se loru týče, tak vidím mezeru v tom, že pokud umřel a konstrukt neměl jiné rozkazy měl zůstat v dílně a nikam se nehnout. Pohyblivost 40 na velikost A0 mi přijde jako celkem přepal, je to rychlejší než běžící barbar. Co se zkušeností týče, tak ty bych přepracoval na xp/kus. (Počítám, že teď tam máš xp za celé hejno.)
20. září 2024 10:25 — Hejtman
Pro komentování se musíte nejprve přihlásit.
0 komentářů