Krokodýl Mořský
POPIS
Krokodýl mořský je mohutné zvíře, které může dorůst až délky 7 sáhů. Je chráněný svou extrémně tvrdou kůží, která si snadno poradí s kdejakou čepelí a jeho čelisti mají takovou sílu, že snadno mrzačí ruce i nohy. Je to obávané a dominantní zvíře, které se povedlo zkrotit jen ještěřímu lidu. Ve volné přírodě žijí poblíž břehů moří a číhají na kořist. Živí se rybami, ale jsou snadno schopni ulovit i neopatrného jelena, či divoké prase.
ZVLÁŠTNÍ SCHOPNOSTI A KOUZLA
Obojživelník (pasivní)
Krokodýl mořský je uzpůsobený životu pod vodou, proto tam také plave tak rychle. Ve vodě tedy nemá žádné postihy na boj, ani na pohyb. Dovede vydržet bez dechu pod vodou až 1 směnu a má tam Výhodu (bonus +5) k ověření dovedností Lov a Kamufláž.
Krokodýlí kůže (pasivní)
Krokodýl je schopen ustát mnohá zranění a to hlavně díky své tvrdé kůži, která vypadá, jako kdyby byla pokrytá destičkovým pancířem. Jeho ZO je tedy o 2 vyšší a navíc si redukuje jakékoliv utrpené fyzické zranění o 2.
Chňapnutí (reakce)
Krokodýl je neuvěřitelně nečitelná bytost a dovede proto překvapit. Jakmile se k němu poprvé přiblíží nějaká bytost, tak může zareagovat tím, že se po ní chňapne svoji dlouhou tlamou. Může tedy v reakci provést běžný Útok tlamou. Tuto reakci může použít 1x za kolo.
Sevření (dlouhá akce)
Krokodýl provede útok tlamou a pokud zasáhne, tak cíl sevře a nepustí. Aby se mu to povedlo, tak musí uspět v hodu na Atletiku (SIL) vs. Reflex (OBR) cíle. Pokud uspěje, tak je obránce uvězněný a nemůže vykonávat žádné pohybové akce. Stále však může útočit, bránit se, či dělat jiné věci. Krokodýl se však v každém kole sevření bude točit a tím způsobovat oběti zranění za 5+1k10 životů. Obránce se však může v každém kole snažit vyprostit a to hodem na Atletiku (SIL) vs. Atletika (SIL) krokodýla. Krokodýl po dobu sevření nemůže nijak útočit, může se jen bránit.
0 komentářů