Lord Stínového Labyrintu
**** Popis
Lord Stínového Labyrintu je tajemná a děsivá bytost, která vládne nad temnými chodbami a spletitými cestami starobylých bludišť. Jeho tělo je obklopeno neproniknutelným stínem, a oči září chladným, modrým světlem. Lord Stínového Labyrintu je známý svou schopností manipulovat s iluzemi a stíny, což z něj činí nepředvídatelného a nebezpečného protivníka.
#### Příběh:
Kdysi dávno byl Lord Stínového Labyrintu mocným čarodějem, který hledal nesmrtelnost a nekonečné vědění. Své síly spojil s temnými bytostmi stínů, což ho proměnilo v nemrtvého vládce labyrintů. Nyní hlídá své území před těmi, kdo by chtěli objevit tajemství ukrytá v hlubinách jeho bludišť.
#### Schopnosti:
1. *Stínový plášť*: Lord Stínového Labyrintu je neustále obklopen stínovým pláštěm, který mu poskytuje výhodu na všechny hody na skrývání a nevýhodu na útoky proti němu.
2. *Iluzorní past*: Může jednou za kolo vytvořit iluzi neviditelné pasti, která způsobí, že cíl musí uspět v záchranném hodu proti inteligenci (DC 22), jinak je znehybněn a zmaten na 1k4 kol.
3. *Stínový útok*: Lord Stínového Labyrintu může útočit stínovými čepelemi, které způsobují 4k8 bodů nekrotického poškození. Každý zasažený cíl musí uspět v záchranném hodu proti odolnosti (DC 20), jinak je paralyzován na 2 kola.
4. *Teleportace stínem*: Jednou za tři kola se může teleportovat do jakéhokoli stínu v okruhu 100 stop. Toto zmizení a objevení je okamžité a nevyvolává útoky příležitosti.
5. *Labyrintová iluze*: Může jednou za den vytvořit iluzi celého labyrintu, která zmatuje a dezorientuje všechny nepřátele v okruhu 50 stop. Všichni tvorové v oblasti musí uspět v záchranném hodu proti moudrosti (DC 22), jinak se ztratí v iluzi na 1k6 kol.
#### Slabiny:
Lord Stínového Labyrintu je velmi citlivý na světlo a svatá kouzla. Kouzla a útoky světlem způsobují dvojnásobné poškození a mohou rozptýlit jeho stínový plášť na 1k4 kol.
——— Lup
3x Olej nočních můr, jde o látku podobnou oleji, která najde využití v magii a alchymii , ceněná nekromancery, dá se využít k tvorbě jedů a různých lektvarů. Ideální k potření čepele.
3x Ektoplasma, najde využití v magii a alchymii
1x Plášť stínů, nositeli zvyšuje schopnost plížení, skrývání a uděluje nevýhodu k útoku na nositele pláště
1x Amulet iluzí, nositel může jednou denně vyvolat stínovou iluzi, k tomu nepotřebuje žádné magické schopnosti, Iluze vydrží 5 minut, nemůže se ničeho dotýkat. Iluze se rozplyne, když je na slunci nebo u jiného zdroje světla. Dá se využít například k odlákání pozornosti nebo zmatení nepřátel. Amulet může vytvořit z nějaké události mistrovskou iluzi ale zničí se tím a již nebude možné jej použít. Například, kdyby hrdina zemřel tak může svojí smrt proměnit na iluzi, což zmate útočníka. Jde o událost, která se stala max minutu dozadu v čase. Předmět může způsobit postih „Prokletí stínu“ viz. níže
1x Srdce stínů, jde o černý krystal, který se dá využít k tvorbě kouzelnické hole s nekromancerskými schopnostmi, popřípadě se dá využít v magii a alchymii. . Předmět může způsobit postih „Prokletí stínu“ viz. níže
1x Stínová čepel – vezme podobu takové zbraně, kterou si nositel zvolí, když jí získá (nůž, meč, sekera, oštěp). Zbraň může mít zranění nekromancii a hod na paralízu. Zbraň se dá schovat do stínové dimenze a zase zní vzít. V praxi to znamená, že hrdinovi zmizí z ruky a pak se zase objeví. Ideální na místa, kde je zakázáno nosit zbraň. . Předmět může způsobit postih „Prokletí stínu“ viz. níže
„Prokletí stínu“
Jestliže hrdina nosí dlouhou dobu prokletý předmět, může se začít proměňovat. Získá bledou pokožku a začnou mu zlatě zářit oči. Začne působit nemocným dojmem, na což začnou reagovat NPC.
– Postava získá postih k testu charismatu.
– Začne se cítit nepříjemně na jasném světle nebo na svatých místech.
– Dostává dodatečné poškození ohněm. Může mu dodatečně ublížit magie světla.
+ Získá dodatečný bonus k plížení
+ Získá bonus na resistenci proti jedu
+ Získá schopnost vidět ve tmě
+ Získá drobného mazlíčka stvořeného ze stínu.
Stínová vrána (může být ale i opička nebo myš) .
Mazlíček bude plnit přání svého pána.
Stínové Vrány mohou být využity jako špehové nebo průzkumníci . Může také sloužit jako předzvěst nebezpečí, varující postavy hráčů před přítomností temných sil. Jejich schopnost splynout se stínem a náhle zmizet je činí obtížnými na dopadení, což může vytvářet zajímavé situace a výzvy během hraní.
Statistiku stínového mazlíčka
Mazlíček má ke všem statistikám 1/4 statistiky hrdiny zaokrouhleno dolu. Jestliže má například hrdina sílu 10, mazlíček bude mít sílu 2,5 zaokrouhleno dolu 2)
Postupně začne napodobovat chování pána a opakuje některé pánovo výroky. Když je zabít, další noc se objeví znovu. S tím jak roste pánův level roste i velikost mazlíčka.
——Poznámka——
——Poznámka——
Původně jsme příšery vymýšlel do jiného světa, takže je možné že nebudou číslově nebo mechanikou sedět do Dračí hlídky. Až se mi někdy dostanou do rukou pravidla Dračí hlídky tak je upravím aby sedli jak prdel na hrnec, do té doby si je prosím upravde podle vašich příběhů a vašeho uvážení. Měli by pro vaše hrdiny představovat menší výzvu ale vždycky by mělo jít hlavně o to, abyste při hraní zažili legraci s přáteli.
0 komentářů