Meč krvavého krále
Jedná se o kouzelný dlouhý meč, věčně ostrý a lehký s rukojetí vyřezávanou do podoby hlavy lva s dvěma rubíny místo očí.
Hlad po krvi
Meč může pojmout 20 krve a využívat jí k sesílání kouzel, ovšem až když s ním jeho držitel sdílí svou krev - jednoduché říznutí postačí pro vytvoření spojení. Meč dobíjí krev tak, že
- způsobí vážné zranění (0 životů a méně) a vyřadí protivníka, získá dvě 2 krve.
- Když způsobí smrt inteligentní bytosti získá 5 krve. Tedy vyřazeného protivníka musí držitel dorazit
- Zabití zvířete 1 krev - maximálně do 2 z 20 bodů krev.
Meč promlouvá ke svému držiteli, když je hladový tak hlasitěji. Když má příležitost někoho zranit nebo zabít (například případ číslo dvě výše), musí postava odolat silou vůle. 10 + vliv meče na držitele - počet krve meče, tj. když má meč 0 krve, musí držitel uspět v hodu silou vůle proti 10, aby si zachoval svou hlavu. Jinak poslechne volání meče a zabije nebo zraní.
Meč vstřebá krev - na čepeli ani rukojeti žádná nezůstává.
Vliv zbraně na držitele
Každé vítězství meče v souboji vůlí zvětšuje vliv meče na držitele o jedna. Držitele může meč takto časem ovládanout úplně. Když je vliv meče na držitele vyšší než 10, začne meč svého držitele nutit k vyvolávání konfliktů. Držitel hází proti 20 + vliv meče na držitele - počet krve.
Kouzla, která má meč k dispozici:
- Síla země - 20 krve - držitel meče máchne svisle mečem a země se roztrhne - nepřátelé v dosahu 5 metrů se propadnou do jámy pokud neuspějí v hodu na Reflex proti 10 nebo takto lze rozbít zeď či udělat díru v jeskyni, která umožní dostat se na povrch.
- Kužel ohně - 10 krve - z meče vystřelí 3 sáhy dlouhý kužel ohně, který způsobí 4k6 (nebo 2k6) popálení všem v zasažené zóně kdo neuspějí (uspějí) v hodu na Reflex proti 10.
- Ledová stěna - 10 krve - ledová pára z meče zformuje stěnu vysokou 3 metry a širokou 3 metry - může být použita jako most přes řeku nebo překážka v tunelu. Seslání trvá dvě kola a koncentrace mrazu je vidět a cítit - pokud se někdo nachází v daném místě, má čas uhnout. Pokud neuhne je chycen v ledu nebo zabit.
- Stín smrti - 2 krve - držitel získává výhodu k hodu na útok
- Nečekaný úder - 2 krve - v tomto kole může držitel meče zaútočit ještě jednou
Nalezení meče
Meč se nachází v hrobce krvavého krále střežené magií a prokletím. Pokud se zloděj odváží vzít mrtvému králi jeho meč nebo zlatou korunu či štít, prsteny nebo jiné vzácnosti, probudí přízraky jeho rytířů, ale spolu s nimi i přízrak krále a šance na útěk se značně zmenší - protože přízrak krále výkřikem plným zloby pokryje stěny krypty bílou námrazou a východ zablokuje ledová stěna. Ovšem meč krále je kouzelný a kromě toho, že je večně ostrý, dokáže vyslat kužel ohnivých plamenů, který by mohl ledovou stěnu uvolnit. Spalující hlas v hlavě držitele meče mu řekne - sdílej se mnou svou krev a staň se tak mým bratrem - namiř hrot na ledovou stěnu a já ji spálím. Meč by mohl oslovit někoho z družiny i pokud si jej nikdo nevezme. Zbraň je plně nabitá od poslední bitvy a žár plamenů bude silný - družina může uslyšet ozvěny zvuky bitvy, ve které meč získal krev.

4 komentáře