Morgathhuv golem

ikony_monstum Monstrum
ID
681
yyuri
28. června 2024
3,8 průměr z 5 hodnocení Průměrné hodnocení 3,8.

#### Popis:
Morgothuv golem je ohromující kolos, který byl vytvořen z temné magie a nejtvrdších materiálů. Jeho tělo je vytesáno z černého obsidiánu, pokryté runami, které pulzují zlým světlem. Golem má obří postavu, jeho oči září červeným světlem a v jeho hrudi je zasazen magický krystal, který je zdrojem jeho síly. Tento golem byl stvořen jako neporazitelný strážce a je nesmírně nebezpečný.

#### Příběh:
Golem byl vytvořen před tisíci lety mocným nekromantem známým jako Morgrath. Morgrath hledal způsob, jak chránit své temné království před invazemi a zradou, a tak vytvořil tohoto golem z nejtvrdších materiálů a oživil ho pomocí starodávné magie. Golem zůstal nečinný po celá staletí, dokud nebyl znovu probuzen při nedávném archeologickém objevu. Nyní se stal hrozbou pro všechny, kteří se pokusí narušit jeho území.
*** Popis
Golem je ohromující kolos, který byl vytvořen z temné magie a nejtvrdších materiálů. Jeho tělo je vytesáno z černého obsidiánu, pokryté runami, které pulzují zlým světlem. Golem má obří postavu, jeho oči září červeným světlem a v jeho hrudi je zasazen magický krystal, který je zdrojem jeho síly. Tento golem byl stvořen jako neporazitelný strážce a je nesmírně nebezpečný.

1. *Nezničitelný Obal*: Díky své obsidiánové kůži má Golem přirozenou odolnost proti fyzickému poškození. Všechny fyzické útoky proti němu mají nevýhodu a způsobují poloviční poškození.

2. *Temná Magie*: Golem ovládá temná kouzla, která může sesílat jednou za kolo:
– *Stínový Blesk*: Zasáhne jednoho cíle temným bleskem, způsobuje 4k10 bodů nekrotického poškození.
– *Zkáza*: V okruhu 20 stop kolem sebe vyvolá temnou energii, která způsobuje 3k8 bodů nekrotického poškození všem nepřátelům a zraňuje je (poloviční poškození při úspěšném záchranném hodu proti odolnosti, DC 18).

3. *Nesmrtelný Strážce*: Golem může jednou za den použít magický krystal ve své hrudi k oživení zničeného těla. Při první smrti se automaticky regeneruje na 50% svého maximálního zdraví.

4. *Zničující Úder*: Golemův útok způsobuje obrovské poškození. Každý zásah způsobuje 3k12 bodů drtivého poškození a cíl musí uspět v záchranném hodu proti síle (DC 20), jinak je odhozen o 10 stop zpět a sražen k zemi.

5. *Antimagický Krystal*: Golem je imunní vůči všem kouzlům a magickým efektům nižší než 4. úroveň. Všechny takové pokusy o kouzlo proti němu automaticky selhávají.

#### Slabiny:
Golem je extrémně pomalý kvůli své obrovské hmotnosti a tvrdosti. Jeho obratnost je velmi nízká, což znamená, že útoky založené na rychlosti a obratnosti mají proti němu výhodu.

***** Lup ***
1x Srdce golema, má využití v magii a alchymii (každý čaroděj by dal své pravé oko za to aby mohl prozkoumat Morgothovu práci)
1x Magický krystal s runy, má využití v magii, alchymii popřípadě zlatnictví ((každý čaroděj by dal své pravé oko za to aby mohl prozkoumat Morgothovu práci)
10x Kus obsidiánu, využití v magii, alchymii, kovářství (např na tvorbu obsidiánové dýky nebo obsidiánových hrotů šípů)

——Poznámka——
Původně jsme příšery vymýšlel do jiného světa, takže je možné že nebudou číslově nebo mechanikou sedět do Dračí hlídky. Až se mi někdy dostanou do rukou pravidla Dračí hlídky tak je upravím aby sedli jak prdel na hrnec, do té doby si je prosím upravde podle vašich příběhů a vašeho uvážení. Měli by pro vaše hrdiny představovat menší výzvu ale vždycky by mělo jít hlavně o to, abyste při hraní zažili legraci s přáteli.

Atributy

icon-strength Síla 20 (+5)
icon-dexterity Obratnost 8 (-2)
icon-constitution Odolnost 35 (+10)
icon-intelligence Inteligence 10 (+0)
icon-charisma Charisma 4 (-2)
Životy 550
Úroveň 18
Pohyblivost 5
Útočné číslo 3k12 úder
Základní obrana 25
Obranné číslo 30
Četnost 1
Typ Magický tvor, golem
Slabina Pomalý, neobratný
89ddfa94-34c2-4117-bb50-7b6f58f3fac6
Pro hodnocení se musíte nejprve přihlásit.
5 hodnocení
Průměrné hodnocení 3,0.
29. června 2024 11:18 — bobostarr
Průměrné hodnocení 3,0.
Je to zajímavé, ale jak jsem psal již k jinému monstru a i tady to čtu, nevypadá to primárně pro Dračí Hlídku, což mě velice štve.
27. června 2024 21:40 — sigi
Průměrné hodnocení 5,0.
25. června 2024 12:54 — Dračí pán
Průměrné hodnocení 3,0.
Zvážil bych použití kostek existujících v sistému dračí hlýdky.
25. června 2024 12:31 — tobias
Průměrné hodnocení 5,0.
24. června 2024 23:15 — pan Filuta
Pro komentování se musíte nejprve přihlásit.
6 komentářů
    Síla 20 (+5) Obratnost 8 (-1) Odolnost 35 (+10) Inteligence 10 (+0) Charisma 4 (-3) Pro upřesnění
    : ) super, děkuji, nevlastním sadu pravidel. Časem snad seženu, teď na to nemám zlato :( a v pravidlech lite se o tvorbě příšer nic nepíše.
      10 je oprava 0, podle toho jak zvýšíš, nebo snížíš hodnotu o 2, se oprava zvyšuje nebo snižuje o 1 (př. 12 ->; +1; 6 ->; -2; !pozor! 9 ->; -1; 11 ->; +0)
    Aha! Děkuji, asi tomu trochu rozumím. Pořád mi ale není jasné jak se vytváří útok nestvůr :(.
      Útočné číslo/ +zranění Když tě nestvůra napadne hází ;k6 + útočné číslo; a ty se bráníš ;k6 + obranné číslo; (v obou případech, když padne 6 se hází znovu). V případě že je útok vyšší než obrana, ztratíš ;(útok - obrana) + zranění; životů. Zranění může být vyjádřeno i kostkami, ale útočné číslo ne. Kouzla dávají zranění, tudíž můžou být vyjádřena kostkami (dračí hlídka používá k6 a k10). Na diskordu hlídky je na výpočet nádherná tabulka v pokecu o monstrech od Špalíčkového krále.
    Když teď po sobě čtu tu zrůdnost co jsem napsal, pro jistotu vysvětlím víc srozumitelněji: Za 1 je oprava -5 a každé sudé číslo (2; 4; 6; 8; 10; 12...) roste o 1 (2 ->; -4; 4->; -3; 6 ->; -2...).