Nemesis

ikony_zbran-na-blizko Zbraň na blízko
ID
731
FallenKnight
10. srpna 2024
4,3 průměr z 3 hodnocení Průměrné hodnocení 4,3.

Nemesis vypadá jako starý, popraskaný meč, který se každou chvíli rozpadne na kusy. Stejně tak působí v rukách kohokoliv komu nepatří. Teprve v rukou pravého Majitele se rozzáří zevnitř narudlým světlem. V boji zároveň začne s rostoucí září sílit i zbraň. Zde jsou popsané efekty, které postupně začnou během boje projevovat:

1. Kolo – hodnoty zbraně vzrostou na 4/+1/2
2. Kolo – hodnoty zbraně vzrostou na 6/+1/2
3. Kolo – Majitel meče může každé kolo provést 1 útok a 1 obranu navíc
4. Kolo – hodnoty zbraně vzrostou na 8/+1/2
5. Kolo – zbraň s každým úderem navíc způsobí 1k6 krvácivého zranění
6. Kolo – hodnoty zbraně vzrostou na 10/+1/2
7. Kolo – zbraň s každým úderem navíc způsobí 2k6 krvácivého zranění
8. Kolo – hodnoty zbraně vzrostou na 12/+3/5
9. Kolo – pohyblivost Majitele vzroste 2x
10. Kolo – Majitel meče může každé kolo provést 1 útok a 1 obranu navíc
11. Kolo – pohyblivost Majitele vzroste 2,5x
12. Kolo – pohyblivost Majitele vzroste 2x
13. Kolo – majitel získá Rezistenci proti bodnému zranění
14. Kolo – majitel získá Rezistenci proti sečnému zranění
15. Kolo – majitel získá Rezistenci proti drtivému zranění
16. Kolo – majitel získá Imunitu proti nemagickému zranění
17. Kolo – majitel získá možnost každé kolo přesunout se jako by na něj bylo sesláno kouzlo Teleport
18. Kolo – majitel si s každým úderem vyléčí 3k6 životů
19. Kolo- majitel získá Rezistenci proti magickému zranění
20. Kolo – všechna zranění udělená mečem je dvojnásobná

Tyto efekty nabíhají v průběhu boje a končí s jeho koncem. I pokud začne hned boj nový, začíná se od začátku. Stačí pauze byť jediné kolo, kdy se Majitel necítí ohrožen(nenabíhal by mu adrenalin pokud by byly válečník). Všechny efekty platí od kolo začátku uvedeného kola až do konce souboje.

Zbraň není možné zničit ani poškodit běžnými metodami. Stejně tak ji nelze oddělit od Majitele. Jakmile by ji někdo ukradl, koupil či jinak získal, v nestřežený okamžik zmizí a objeví se poblíž Majitele. Pokud je Majitel zesnulý, pak zpravidla na jeho hrobě či přímo v jeho rukou v hrobce.

Majitelem zbraně se lze stává ten, kdo ho vyhraje v Duelu. Od té doby Majitelem je, než Duel prohraje. Zbraně se nejde vzdát, dobrovolně někomu předat vlastnictví ani nic podobného, zbraň dál bude reagovat na svého původního Majitele. Pokud by Majitel zemřel, zbraň se nadále bude držet jeho ostatků, či pokud žádné nejsou, místa kde zahynul.

Duel je možné započít vyzváním Majitele zbraně na souboj v noc kdy svítí Rudý měsíc. Takový okamžik se naskytne jen velmi vzácně a Majitel zbraně vždy dokáže vycítit kdy nastane další. Jakmile zazní výzva, je jedno zda ji Majitel příjme. Od toho okamžiku jsou Vyzyvatel a Majitel v Duelu, ať chtějí či ne. Jediný případ kdy Duel nezapočne je, pokud již dřív během této noci někdo Majitele vyzval a tento Duel neskončil. Majitel vždy vycítí s kým má momentálně Duel a stejně tak i Vyzyvatel podvědomě ví, zda je součástí Duelu či nikoliv. Duel pak trvá dokud:

Někdo z bojovníků nezemře rukou toho druhého. Pak se Majitelem stává ten co přežil.

Někdo z bojovníků se vzdá tomu druhému. Pak se Majitelem stává ten co se nevzdal.

Vyjde slunce. Majitelem zůstává ten co byl Majitel doposud.

Během Duelu zároveň platí speciální pravidla jak na Majitele tak na Vyzyvatele. Na oba dva začne působit síla meče a především bohyně Krvavé Luny. Oba vnímají pouze sebe navzájem(nemohou do konce Duelu útočit ani bránit se někomu jinému) a útoky na ně se neškodně odrážejí. Oba podvědomě tuší, kterým směrem se nachází jejich soupeř(nedokážou se trvale skrýt tomu druhému, i když krátkodobé ukrytí pro útok ze zálohy je stále možné) a nepůsobí na ně kouzla, prosby a lektvary nikoho jiného než jejich vlastní(kouzla a prosby působí pouze pokud je seslali sami na sebe, lektvary jen ty, které si sami vyrobily). Všechny tyto efekty končí s koncem Duelu.

Pokud by nějaký Majitel zemřel aniž by stihl vlastnictví meče předat, během každé noci kdy svítí Rudý měsíc povstane jako Prokletý Rytíř a bude se snažit přimět kohokoliv koho potká k Duelu. Bojovat však začne až pokud osoba přijme. V boji se bude snažit ze všech sil a bojovat bude až do své smrti. Ten, kdo ho porazí získá meč a vděk duše nešťastníka, který konečně může definitivně spočinout.

Atributy

Útočnost 0
Zranění 0
Obrana 0
Typ zbraně sečné/bodné
Dosah 1,5 sáhu
Hmotnost 1,3 lb (v rukou majitele působí jako by nic nevážil)
Cena Nevyčíslitelná
Obouruční Ano
Druh zbraně Lehké
image
Pro hodnocení se musíte nejprve přihlásit.
3 hodnocení
Průměrné hodnocení 3,0.
Nápad zajímavý, ale bonusy na mně až příliš OP...při boji bude navíc totálně šílené tyhle věci sledovat a postupně přepočítávat, co všechno se mění a s jakými parametry jdu do dalšího kola boje. Takto vybavená postava pak zastíní všechny ostatní v družině...pokud taky nebudou mít podobný artefakt...a to pak každý boj bude buď legendární, nebo totální chaos...ale idea není špatná.
18. září 2024 8:53 — Tsabo
Průměrné hodnocení 5,0.
Ta zbraň má úžasný lore, vizáž zbraně je taky velice pěkná a zvyšování síly v průběhu boje je taky krásná mechanika. Mám jediný problém s tímto legendárním artefaktem a to, že je tak silný, že se k němu postava dostane až v opravdu pozdní fázi hry a v ten moment přestávají být draci výzvou a postava nemá čas si jej pořádně užít. (Tady vycházím z mých zkušeností během hraní a pokud to má někdo jinak tak apeluji na to, že i když všichni hrajeme hlídku, tak se zasazení světa liší pj od pje.) Rozhodně bych rád od tebe viděl další artefakty, každopádně kdyby byly „šité“ na level kolem 10. a výš vůbec bych se nezlobil.
2. září 2024 11:41 — Hejtman
Průměrné hodnocení 5,0.
12. srpna 2024 21:29 — Chupol
Pro komentování se musíte nejprve přihlásit.
0 komentářů