Šlak posvátný

ikony_monstum Monstrum
ID
630
Zlatohlávek
3. září 2024
4 průměr z 3 hodnocení Průměrné hodnocení 4,0.

„Ne nadarmo se říká, že někoho „trefí šlak“. Mentální schopnosti těchto posvátných vlkovitých šelem doposud přežilo málo lidí. Ti, kteří mohli o setkáním se stříbrným vlkem vyprávět si příliš nepamatují, nejspíš jim upravil paměť. Těžko říct, nakolik jsou tato zvířata mocná, či jaký původ má jejich magie. Není radno si je znepřátelit, tyto bytosti jsou schopny silou rovnat se astrálům. Druidové a národy starší krve se shodnou na jednom, už jen je spatřit je štěstí, a o to větší je štěstí žít a moci o tom vyprávět. Šlakové za jasných nocích pojídají vzácné Rodmie podivné, druh bílé lilie, která rozkvétá pouze při svitu měsíce.“ – Orome Orsino, rektor Elslayerské univerzity: PRASTAŘÍ TVOROVÉ DOMOVINY, 1. vydání.

Šlak je stříbrný vlk jehož existence je opředena legendami. Tyto posvátné vlkovité šelmy jsou nejen fyzicky impozantní, ale také disponují neobyčejnými mentálními schopnostmi, které dokáží ovlivnit lidskou mysl. Setkání se stříbrným vlkem je tak vzácné, že o něm málokdo může vyprávět, a ti, kteří měli to štěstí a přežili, si jen těžko vybavují detaily, často kvůli vlkovým schopnostem upravit paměť.

Šlak je majestátní tvor s lesklou srstí, která se ve svitu měsíce třpytí jako čisté stříbro. Ve tmě však splyne se stíny a je téměř nenajitelný. Jeho oči, zářící jantarovým světlem, pronikají do duší těch, kteří se odváží na něj pohlédnout. Tento vlk nejenže působí fyzickou hrůzu, ale také mentálně paralyzuje své oběti. Lidé, kteří na něj narazí, často cítí nevysvětlitelnou úzkost a strach, jako by jim vlk nahlížel přímo do mysli a odhaloval jejich nejhlubší obavy.

Šlakové obývají hluboké lesy a hory, kde je lidská noha zřídka kdy vkročí. Jsou to samotáři, kteří si pečlivě chrání své teritorium. Žijí v souladu s přírodou, často v blízkosti vzácné květiny zvané Rodmie Podivná. Tato rostlina při svitu měsíce za úplňku produkuje vzácný manový nektar, ze kterého se šlaci živí. Chovají se plachým způsobem, vyhýbají se lidským osadám, ale když jsou ohroženi nebo někdo naruší jejich teritorium, dokáží se proměnit ve smrtící protivníky.

Poklad:
Z těla šlaka lze získat několik cenných surovin. Jeho srst je nesmírně cenná pro výrobu alchymistických substancí. Jinak na něm není nic cenného.

SCHOPNOSTI A KOUZLA
– Vícenásobný útok
– Úder varování (1K10 + šok/krvácení)
– Neviditelnost
– Teleport
– Oko zření
– Dvojník
– Antimagická bariéra
– Noční můra
– Sugesce
– Ochromení
– Vize
– Mlha
– Temnota
– Rozptyl kouzlo
– Naruš pozornost

Pozn pro PJ: Šlakova useň může být cennou alchymistickou komoditou.

Atributy

icon-strength Síla 16
icon-dexterity Obratnost 21
icon-constitution Odolnost 16
icon-intelligence Inteligence 19
icon-charisma Charisma 15
Životy 180
Úroveň 15
Velikost B
Pohyblivost 63
Výzva 4x15
Útočné číslo 14+3
Základní obrana 10
Obranné číslo 13
Zvláštní schopnosti Sluch a čich
Četnost 1
Výskyt posvátné pláně a zapovězené lesy
Typ Zvíře
Zkušenosti 8000
Rezistence Nemagické zbraně, Nestříbrné zbraně, Jed
Imunita Ovlivnění mysli
Slabina Oheň, Znesvěcené zbraně
Dovednosti Atletika (11), Schování se ve stínu (10), Akrobacie (5), Reflex (10), Postřeh (12), Vůle (15),
OIG4
Pro hodnocení se musíte nejprve přihlásit.
3 hodnocení
Průměrné hodnocení 4,0.
22. června 2024 12:03 — uživatel#81
Průměrné hodnocení 3,0.
Ahoj! O:) Nápad zajímavý, ale stálo by za to, to trochu rozvést a to jak textovou část, tak i mechanickou. Statblock to bude chtít také upravit. Textová část – stálo by to tomu dát pravidlovou formu. zde předkládám tahák: 1) Odstavec – takový úvod, co je nestvůra zač a jak působí na okolí. 2) Odstavec – jak nestvůra vypadá a jak na někoho působí. 3) Odstavec – kde nestvůra žije a jak tam žije, jaké jsou její cíle, jak se chová 4) Odstavec – poklad, který lze z nestvůry získat. 5) Odstavec – Zvláštní schopnosti – nadepsat v jakém typu akce nestvůra provede schopnost a podobně. Mechanická část – doporučuji životy, atributy a podobné věci nastavit podle návodu na Tvorbu vlastních monster, který je v PPP Vypravěč (kousek před bestiářem). – upravit výzvu (takhle netuším proti komu je nestvůra určená, přibližně to vypadá jako 1 postava na 20 úrovni, ale jistý si nejsem). – přidat Dovednosti (takhle ji rozšmelcuje každý válečník). – přidat vícenásobné útoky – pokud nestvůra není určená proti začátečníkům, tak to chce přidat vícenásobné útoky. – přepočítat životy – aktuálně to vypadá, že jsou tam nastřelené hodně od oka. – pokud chceš koncipovat nestvůru jakou kouzlící, tak je třeba nadefinovat kolikrát každé kouzlo může seslat a nebo bytosti přidat manu. Také to chce mít dovednost, skrze kterou bytost sesílá kouzla. Doufám, že ti moje zpětná vazba pomůže a budu se těšit na úpravu tvého textu! Mohla by to být moc pěkná potvůrka, která by mohla potrápit hodně hráčů! O:)
21. června 2024 16:04 — Špalda
dragon
Průměrné hodnocení 5,0.
Lorem (reáliemi) velice zajímavé monstrum.
12. června 2024 21:13 — Archimedesfort1
Pro komentování se musíte nejprve přihlásit.
0 komentářů