Špičatý klobouk - Systém událostí na cestách
Vítejte! Toto je překlad průvodce pro používání Systému událostí na cestách. Tento systém nebyl navržen s cílem dosáhnout realismu poutí a cestování při hraní Dračí Hlídky, DND či jakéhokoliv systému, ale s cílem udělat cestování vzrušující a nápadité. Je určen k tomu, aby znovuvytvářel atmosféru a zvyšoval atraktivitu cestování, se zaměřením na dramatické scénáře spíše než na reálné mechanismy cestování. SUC byl také vytvořen pro ty, kteří považují sledování ušlých vzdáleností v závislosti na tempu, nálož a jiné detaily jiných cestovních systémů ve hře za únavné. Jeho design se soustředí na to, aby tyto prvky byly jednoduché a minimální. Proto není nejlepší volbou, pokud hledáte realistický zážitek z cestování. Tento průvodce nepopisuje, jak funguje příděl jídla nebo kolik území skupina pokryje během cestování, ale spíše vám poskytne způsob, jak to zohlednit, přičemž prioritou je vzrušení u stolu a design cestování zaměřený na příběh. Můžete samozřejmě přidat více specifik, jako je příděl jídla nebo pokrytá vzdálenost, ale tento průvodce se o to nesnaží, ani Systém cestovních událostí nebyl s tímto cílem navržen. Tento dokument si můžete uložit na svůj vlastní Google Disk pro snadné použití tím, že ho zkopírujete a vložíte do svého vlastního Google dokumentu.
Přílohy

0 komentářů