úspěch není garantován (boj)
Standardní bojová mechanika hodu K6 počítá s opakováním hodu pokud padne 6.
Nově můžeme opakovat hod i když padne jedna.
Následující čísla se potom od útoku ale odečítají a to včetně opakování po 6, takže zásah již není tak jistý ani u postav s relativně vysokým útočným číslem.
Pokud by druhé číslo bylo ale opět 1 tak se situace stává zajímavou. Pokud je to možné a útočník např. míří mezi více cílů s tím, že některé by neměli být zasaženy, nastává přesně ten okamžik kdy se zásah losuje náhodně s vyloučením původního cíle. Proti tomuto cíli si postava hodí znovu standardně na útok.
Pokud byl cíl pouze jeden, znamená druhá jednička pouze, že útok nezasáhl nebo zasáhl ale nezranil.
Nejzajímavější byť málo pravděpodobná situace nastává pokud padne třetí jednička v řadě. Jedná se o pravý fatální neúspěch v útoku.
Efekt se losuje náhodně s přihlédnutím k okolnostem.
1-2 – automaticky zasažen přátelský cíl (hází se znovu na útok), pokud není tak zničena (poškozena zbraň)
3-4 – upuštěna zbraň nebo zranění sebe sama neopatrnou manipulací nebo pohybem
5-6 – „vykloubené rameno“ dominantní ruka vyřazena do konce boje
0 komentářů