Vrána
,,Víte jak vznikli vrány?
Říká se, že první byla mladá dívka obdařená výjimečnýmy schopnostmi. Její dotek léčil a zvěř se jí nebála. Vesnice v níž dívka žila se nacházela vysoko v horách.
Jedno zimního dne se vrátila lovecká výprava. Nesli raněného člena. Napadla ho horská kočka.
Když se pár dní potom toulala dívka lesem, narazila na onu kočku. Byla raněná a za ní se choulila tři koťata. Dívka neváhala a kočku ošetřila. Naneštěstí to viděl mladý lovec. Když se dívka vrátila do vesnice, vesničané ji vzali a přivázali na hranici. Čarodejnice, říkali jí. Otec od ní odvracel zrak. Styděl se za ni.
Když hranice vzplála, obrátila zrak k nebi a začala se smát. Konečně zmizí z tohodle krutého světa. Byl to zoufalý smích a Lirel, bohyni světů po životě, se jí zželilo. Proměnila dívku na vránu. Černý pták se vznesl víš a víš, až dosáhl míst kde není bolest.
Od té doby doprovází vrány duše mrtvích do Lireliných říší. A právě tam je jediné místo kde dívka nabyde své původní podoby. Říká se že je krásná. Že se duše nevrací ani po vzkřísení, jen protože ji nechtějí opustit.“
,,A co se stalo s vesničany?“ zeptal se starce malý kluk.
,,Vesnici později vyhubil mor. A těla nikdo nepohřbil, protože nikdo nezbyl. Ještě dnes tam duše bloudí a čekají, jestli jim odpustí.“ uzavřel své vyprávění stařec.
Jedná se o černé ptáky. Lze je najít na místech s dostatkem mrtvol nebo magie. Stává se že vrány následují bojovníky do bitvy. Samotná vrána magií nevládne ale vidí ji.
Žijí jako jednotlivci, v párech, nebo tvoří hejna, z pravidla po třinácti. Je možné najít i více hejn na jednom místě, ale platí, že i když napadneš jedno hejno, druhé neútočí dokud není samo napadeno.
Vrána je mrchožrout a jako taková tudíž neútočí. Avšak je-li k boji vyprovokována napadá slabiny, především oči.
Je-li vrána vážně zraněná a nechrání své mladé, obvikle se pokusí o útěk.
Mířený útok (3)
Na začátku boje a každé třetí kolo se vrána vrhne na obránce a napadne konkrétní část těla. Uspěje li v hodu Mířený útok (OBR) vs. Reflex (OBR) zasáhne při útoku danou část a dá bonusové zranění (+úroveň schopnosti). Pokud ne, nic se neděje a útočí normálně.
0 komentářů