Výjimečný Milánek - NPC, soutěž

ikony_NPC Postava
ID
896
Orin
19. března 2025
5 průměr z 3 hodnocení Průměrné hodnocení 5,0.

Milanův příběh začíná jeho narozením dvěma laskavým lidem v malé vesničce uprostřed ničeho. Už od mala byl tak trochu zvláštní – maminka mu s láskou říkávala Vyjímečný Milánek. Milánek rád sedával mezi lidmi a poslouchal příběhy o vzdálených královstvích, elfech, gnómech, vílách, nymfách a jiných magických bytostech. Měl neuvěřitelně bujnou fantazii, ale jeho výjimečnost spočívala v něčem jiném – Milánek byl totiž přesvědčen, že všechny tyto příběhy jsou o něm.

Celá vesnice ho znala a měla ho ráda. Každý se k němu choval mile a vřele a nikdo nikdy nezpochybňoval jeho pravdu. Kdykoliv Milánek přišel s tím, že je elfským princem z noční oblohy nebo gnómem s kouzelnými schopnostmi, všichni mu s úsměvem odpověděli: „Ano, Milánku, samozřejmě, že jsi.“ A to ho jen utvrzovalo v jeho přesvědčení.

Dnes je Milánkovi přibližně 55 lidských let. „Ví“, že je napůl gnóm a napůl obr – výšku má prý po svém obřím otci, ale cití se být více podobný na mámu. Proto nosí krátké gnómské kalhoty a košili, která sotva drží zapnutá na poslední knoflík (kalhoty mu pochopitelně praskají kolem nohou).

Milánek také „ví“, že je elfským králem, vládnoucím nesmírnému zástupu poddaných – kteří se mu bohužel dosud neukázali, zřejmě ze stydlivosti. Je si jistý, že umí kouzlit – například jednou našel v kapse zapomenutý kousek slaniny a byl přesvědčen, že ho vyčaroval.

Také věří, že umí mluvit se zvířaty – když byl malý, volala na něj sousedka a on si myslel, že na něj promluvil kůň stojící opodál. A to zdaleka není vše. Je statečný dobrodruh, mistr šermu (když mu maminka kdysi řekla, aby posekal trávník, vzal si na to meč), a vůbec cokoliv, co si zrovna umane.

Na Milánka můžete narazit kdekoliv – v hlubokém magickém lese, v hospodě u piva, na opuštěné cestě, v ruinách dávných měst či u jezírka pod měsíčním svitem.

Pokud na něj někdy narazíte, pomozte mu – bude vám vděčný. Ať už při hledání jeho ztracené královské koruny (která se až nápadně podobá kusu keře), jeho legendárního meče (což je nejspíš obyčejný klacek) nebo jeho poddaných (hodně štěstí!).



Zvláštní schopnosti:

"Kouzelná kapsa" – Náhodně objeví něco, co si myslí, že vyčaroval.

"Královský příkaz" – Pokusí se někoho přesvědčit, že je jeho poddaný. Občas to funguje…

"Zvíření mluva" – Milánek promluví na zvíře ve svém okolí, následně Milánkovi zvíře odpoví (nepravděpodobné).

Atributy

icon-strength Síla 10
icon-dexterity Obratnost 8
icon-constitution Odolnost 12
icon-intelligence Inteligence 4
icon-charisma Charisma 16
Životy 25
Úroveň 4
629d2327-33ae-4105-9427-4d310e7e40fc.jpg
Pro hodnocení se musíte nejprve přihlásit.
3 hodnocení
Průměrné hodnocení 5,0.
19. března 2025 19:35 — Rafael
Průměrné hodnocení 5,0.
19. března 2025 21:55 — Zlatohlávek
Průměrné hodnocení 5,0.
Místní blázen...taky dobrý... chtělo by to nějaké mystické tajemství, aby se ho dalo využít...třeba viděl něco zvláštního a když to všude vykládá, všichni předpokládají, že je to jedna z dalších jeho báchorek...
20. března 2025 9:03 — Tsabo
Pro komentování se musíte nejprve přihlásit.
3 komentáře
    >Tsabo Nechtěl jsem specifikovat jeho "děj" s hráči, a spíše jsem to chtěl nechat otevřené. Ono na archetypu blázna, který se potuluje úplně všude, se podle mého dá velmi dobře stavět. Myšlenka propojení s nějakým tajemstvím, které mu nikdo nevěří mě taky napadla - ale více se mi líbila linka "oddechnutí", tím myslím, že případně dobrodružství s touto postavou by bylo v jeho "realitě" - např. hráči by se museli vybavit "zbraněmi", které jim on sám poskytne (které pro něj mohou být legendární štíty, meče, luky - ale pro obyčejné lidi pouhými klacky a náhodnými předměty kolem, např. kýbl, smeták, trenky jako helma atd.), a dále mu pomoct vyřešit situaci, kterou on považuje za reálnou - imaginární boj v lese proti banditům (který se samozřejmě může zvrtnout do opravdového boje proti banditům - hráči mají na obranu pouze klacky a kýble).
      Jasně hele...nechtěl jsem ti říkat, jak to máš předělat...je to jen takový můj nápad, když jsem si to přečetl... další možnost je to co píšeš tady, což je ale na mně až moc úlet...asi nemám dost uvolněnou fantazii...a taky nevím, jakou by mohla mít moje družina motivaci k něčemu takovému.
        Jasnačka ;) Já mám právě zkušenosti skrz mojí družinu, kterou jsem součástí, a 100% vím, že by se hned pustili do takového random side questu, už jen z bizárnosti situace (něco jako quest ve Witcher 3, kde Geralt musel dovést k majiteli kozu jménem "Princezna" pomocí zvonku).