Živlomág krapet složitější pravidlo

ikony_schopnost Schopnost povolání
ID
533
pigi
17. srpna 2024
3 průměr z 1 hodnocení Průměrné hodnocení 3,0.

Pravidlo schopnosti Bojového mága Živlomág, vycházející z prvotního návrhu. Hlavně pro zajímavost, co jsem dokázal vymyslet. Je to tedy dost komplikované, protože jsem prvnotně bral pravidla pro pokročilé jako pro pokročilé hráče a ne pokročilé postavy, takže vše prošlo dosti velkým zjednodušením.

https://docs.google.com/document/d/1xrC6HXCjQkIm5TAKQ9kIktdjtGoJeOVW6pqVVxJWV_g/edit?usp=sharing

Pro hodnocení se musíte nejprve přihlásit.
1 hodnocení
Průměrné hodnocení 3,0.
Dokument by poytřeboval revizi... - jsou tam chyby v příkladech (píše se 3 ohnivé koule, ale počítá se mana za 2) - z popisu není zřejmé, co to dělá... až příklady celý koncept popisují (vysvětlení z příkladu by mělo být někde v textu schopnosti) - nelíbí se mi, že mágové s touto schopností mohou volně modifikovat svá kouzla, aniž by je to něco stálo... buď by tato schopnost měla zlevňovat ne-modifikované kouzla, nebo by modifikované měli být dražší a obtížnější na seslání - nelíbí se mi vzorec, dle kterého lv20 kouzelník dokáže někoho zapálit bleskem za 3 many s pastí Výdrž vs 22 - nelíbí se mi plošný dodatečný efekt (oslepení) u plošných kouzel bez výraznějšího zvýšení ceny a obtížnosti kouzla
29. ledna 2025 22:07 — Fyrgon
Pro komentování se musíte nejprve přihlásit.
0 komentářů