Ormovo plémě
Jedná se o hadí potomky hadího čaroděje Orma. Primárně byli vytvořeni jako nestvůry v jeho dungeonu, ale použít by se dali i jinak, nebo samostatně.
Ormův kobří potomek:
V jeho tlamě se ukrývá namodralý krystal, ze kterého dokáže plivat blesky, které zraňují za k6 životů.
Ormův krajtí potomek:
Pokud je jeho útok úspěšný, zakousne se do svého cíle a začne jej omotávat a svírat. Každá další akce cíle pak musí být vynaložena na vysvobození. Vysvobození je past na sílu 7 vysvobodí se/je dále svírán a je zraněn za k6 živoů. V každém dalším kole nebezpečnost pasti roste o 1.
Ormův zmijí potomek:
Jeho útok je jedovatý, po úspěšném útoku si cíl hází ještě na past na odolnost 7 a je zraněn za k6/k6+3 životů.
Ormwywern:
Obří létající had, který se vyskytuje v obřích podzemních kavernách a v okolí podzemních mostů. Může útočit pliváním ohnivé koule (zranění za 2k6 ve středu a za k6 na okolních hexech). Dále může přelétnout v blízkosti cíle a šlehnout cíl ocasem – viz tabulka).
Mini-orm-wywern:
Malí okřídlení hadi – žijí a útočí v hejnech. Žijí v jeskyních s dostatečně vysokým stropem a snaží se využít moment překvapení. Pokud se nemohou ukrýt v temnotě (někdo je osvětlí) – nejspíš nezaútočí, nebo rovnou utečou. Útokem se snaží cíl překvapit, takže v obraně si postavy musí hodit na reflex (vidění ve tmě znamená automatický úspěch) obrana bez postihu/postih -2 z obrany. Taktéž útoky na něj, pokud postava nevidí ve tmě, jsou znevýhodněny.
Název |
Úroveň |
Životy |
Velikost |
ÚČ |
OČ |
ZO |
Ormův kobří potomek |
1 |
10 |
A |
Blesky |
5 |
2 |
Ormův krajtí potomek |
3 |
18 |
B |
7/+1 |
4 |
3 |
Ormův zmijí potomek |
1 |
8 |
A |
7/+past |
5 |
2 |
Ormwywern |
5 |
32 |
C |
8/+3 ocas |
8 |
3 |
Mini-orm-wywern |
1 |
7 |
A |
6/+1 nálet |
5 |
1 |
0 komentářů